Статьи о детях для родителей

Полезные адреса для родителей


  • Развитие ребенка, воспитание детей, занятия для детей, детские игры

    Дітям про мистецтво

    Це захопливий спосіб пізнання історії світового мистецтва в теорії і на практиці. Художні заняття з вивчення історії світового мистецтва дають можливість дітям дізнатися про мистецтво різних епох в доступній та цікавій формі. Діти не лише зможуть відкрити для себе світ мистецтва та почути від лектора-художника про розвиток архітектури, живопису, скульптури та побачити репродукції на екрані, але й самі відчують себе художниками під час виконання практичних завдань. Все почуте та побачене діти зможуть спробувати на власному досвіді – нові матеріали і техніки, які відкривали для себе художники, різні підходи, які виникали в різні часи – засвоювати це діти будуть, працюючи над творчими завданнями.

    Культурный проект Детям об искусстве

    Для знайомства з живописом діти працюватимуть акварельними, олійними, гуашевими, акриловими фарбами та в різних цікавих мішаних техніках, познайомляться з різними жанрами та попрацюють в цих жанрах, на практиці засвоять художні поняття. На заняттях діти вивчатимуть мистецтво, бачитимуть перед собою високохудожні зразки та зможуть відчути себе і анімалістами, і портретистами, і пейзажистами, повчитися майстерності в художників різних епох. Роздивляючись та обговорюючи слайди зрозуміють, як художник передавав образ, які канони стримували чи стимулювали його творчість, які завдання він ставив перед собою. Під час знайомства з архітектурою дитина розвиватиме своє просторове мислення та робитиме об‘ємний паперовий макет побаченої споруди – піраміди, зіккурату, грецького храму, готичного собору, досліджуючи його конструкцію. Вивчення скульптури – це можливість для дітей відчути об‘єм та спробувати передавати рух, пластику, діти працюватимуть з пластиліном та глиною, дізнаються, що таке каркас та рельєф.

    Основним завданням занять з мистецтва для дітей, що проходитимуть в практичній формі є зацікавити дитину та розширити її знання про світ. В приємній, затишній атмосфері, роздивляючись слайди, дізнаючись багато нового, діти висловлюють свою думку про побачене, а під час творчого завдання отримують важливий художній досвід.

    На цей час вже було проведено заняття по народженню мистецтв, мистецтву Месопотамії, Єгипту, Індії, Китаю, Японії, Давньої Греції та Риму, Візантії, а також Егейському, романському та готичному мистецтву, а також мистецтву Ісламу. В подальшому заплановані такі заняття:

    Культурный проект Детям об искусстве
    • Проторенесанс. Назад до античності та натури. Творчість Дуччо ді Буонінсенья та Джотто ді Бондоне. Сюжети та емоції, повернення кольору та об‘єму. Власноруч створюємо темперні фарби. вт. 21 січня 2014
    • Відродження. Людина в центрі Всесвіту. Мистецтво як наука. Що таке перспектива та анатомія? Вивчаємо малюнки та замальовки Леонардо да Вінчі. Творчість титанів Відродження. Працюємо олівцем та олійними фарбами. вт. 28 січня 2014
    • Північне Відродження. Вир фантазії. Творчість Яна ван Ейка. Досконалість малюнку та майстерності. Створюємо олійні фарби з пігментів. Вивчаємо роботи Альбрехта Дюрера. Нестримний вир фантазії Ієроніма Босха. Світ Пітера Брейгеля. Працюємо над улюбленим фрагментом олійними фарбами. вт. 4 лютого 2014
    • Бароко. Боротьба світла та тіні. Що таке контраст? Як художники передають рух та емоції? Мікеланджело да Караваджо – темний фон і драматичне освітлення. Виникнення нових жанрів. Творчість Рембранта ван Рейна. Знайомство з технікою офорту. вт. 11 лютого 2014
    • Рококо. Настрій вишуканості і елегантності. Створюємо інтер‘єр в стилі рококо. Предмети інтер‘єру схожі на мушлю «дивної або неправильної форми». Нові форми меблів, дзеркала, китайські ширми – робимо власноруч з паперу. вт. 18 лютого 2014
    • Класицизм. Краса раціонального. Сюжети картин Ніколя Пуссена та Жака-Луї Давида. Пейзажі Клода Лоррена. Створюємо пейзаж з античними руїнами. вт. 25 лютого 2014
    • Романтизм. Вікно в таємничий світ. Новаторські художні прийоми Вільяма Тернера та Джона Констебла. Працюємо мастихіном, губками, по-мокрому, ганчірками і пробуємо передати стан природи та освітлення – схід чи захід сонця, ніч або грозу. Що таке етюд? Етюди неба. Знайомимось з таємничими пейзажами Каспара-Давида Фрідріха. вт. 4 березня 2014
    • Реалізм. Неприкрашена дійсність. Як художники працюють з натури? Що особливого знаходили художники Барбізонської школи в звичайних пейзажах? Працюємо олійними фарбами над творчою копією одного з етюдів Каміля Коро. вт. 11 березня 2014
    • Імпресіонізм – колір, світло, враження. Знайомимось з творчістю художників-імпресіоністів, та обираємо, чию творчість будемо досліджувати під час практичного завдання – роботи олійними фарбами. вт. 18 березня 2014
    • Постімпресіонізм – нестримні емоції. Занурюємося в екзотичний світ Поля Гогена. Вивчамо техніку Вінсента Ван Гога та працюємо експресивними мазками. вт. 25 березня 2014
    • Символізм. Багатозначність і таємничість. Загадковий зміст картин. Дивовижні сюжети. Малюємо кентаврів, русалок, німф, сфінксів. вт. 1 квітня 2014
    • Модерн. Синтез краси. Створюємо макети будинків в стилі модерн. Творчість Антоніо Гауді. Звертаємо увагу на незвичайне. вт. 8 квітня 2014
    Культурный проект Детям об искусстве

    Лектор курсу - Оксана Садовенко

    Магістр Національної Академії образотворчого мистецтва та архітектури, факультет образотворчого мистецтва, спеціалізація живопис (кваліфікація: художник-живописець, дослідник, викладач)

    • Центр української культури та мистецтва, вул. Хорива 19в
    • Кількість місць у групі обмежена – лише 8.
    • В групу набираються діти віком від 8 до 12 років.
    • Заняття тривають 2 академічні години.
    • Курс складається з 24 занять та проходитиме щовівторка.

    КУЛЬТУРНИЙ ПРОЕКТ (044) 200 85 85 (095) 493 04 04 info@culturalproject.org www.culturalproject.org

    Культурный проект Детям об искусстве
    Наши страницы и группы: Facebook ВКонтакте Twitter Google Plus LJ Новости на email

    Поделиться статьей:



    Напоминаем: Копирование материалов сайта (текстов, сообщений форума, фотографий, графических материалов) возможно только с указанием активной прямой доступной для индексации ссылки на наш сайт. В случае, если указан первоисточник/автор статьи, необходимо также указать автора и первоисточник.

    Читайте текже:

    Справочные материалы и консультации rss Facebook ВКонтакте Twitter Google Plus LJ Новости на email
    Реклама


    Гороскопы для детей и взрослых Новости Фильмы, мультики, стихи, песенки для детей и родителей Картинки для деток и родителей

    Счетчики